Akademia Social Media

30 maja 2011, Paulina Pocheć

13 czerwca br. w Trójmieście odbędzie się pierwsze spotkanie z cyklu ośmiu szkoleń Akademii Social Media. Projekt – organizowany przez agencję Personal PR – jest skierowany do osób, które chcą samodzielnie prowadzić działania w mediach społecznościowych dla swoich firm i marek. Cykl szkoleń obejmie zarówno podstawy zagadnień związanych z mediami społecznościowymi, jak też tematy przeznaczone dla osób bardziej zaznajomionych z działaniami marek w społecznościach. Informacje na temat szkoleń oraz zapisy dostępne są na stronie AkademiaSocialMedia.pl.

Akademia Social Media to cykl wykładów i praktycznych warsztatów, na których przedstawione zostaną kluczowe zasady działalności firm i marek w mediach społecznościowych. Podczas Akademii zaprezentowane zostaną dobre i sprawdzone praktyki oraz niestandardowe pomysły, które mogą być źródłem inspiracji dla uczestników. Akademia Social Media dostarczy również wiedzy na temat ewentualnych zagrożeń w prowadzeniu komunikacji  za pośrednictwem mediów społecznościowych i możliwych sposobów łagodzenia sytuacji kryzysowych.

Pierwsze spotkanie p.t. „Krok pierwszy – Jak odnaleźć się w dżungli social media” odbędzie się 13 czerwca maja br. w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Sopocie. Gośćmi specjalnymi będą Michał Laskowski – wykładowca Uniwersytetu Gdańskiego i autor bloga laskowski.edu.pl oraz Artur Małek – twórca bloga naFejsie.pl, skierowanego do osób działających lub zamierzających rozpocząć działania marketingowe na Facebooku. Uczestnicy pierwszego szkolenia z cyklu poznają potencjał tkwiący w social media i możliwości jego wykorzystania. Biorący udział w szkoleniu dowiedzą się również o zasadach funkcjonowania konsumentów w internecie.

Akademia Social Media to projekt skierowany do osób, które prowadzą lub dopiero będą prowadzić działania w mediach społecznościowych:
•    Właścicieli i pracowników firm, którzy chcą samodzielnie prowadzić działania w social media, nie korzystając z usług agencji,
•    Przedstawicieli firm, które wchodzą na rynek i nie mają dużych budżetów na działania promocyjne,
•    Osób, które mają już doświadczenie w prowadzeniu działań w social media i pragną rozwijać wiedzę i aktywność w ich obszarze,
•    Osób prywatnych zainteresowanych tematyką PR, marketingu i promocji w internecie,
•    Studentów i absolwentów, chcących powiększać swoją wiedzę i kwalifikacje.

Tematy szkoleń Akademii Social Media
Akademia Social Media składa się z ośmiu spotkań. Podczas pierwszego z nich uczestnicy poznają możliwości oferowane przez media społecznościowe. Na kolejnych szkoleniach przedstawione zostaną poszczególne narzędzia i sposoby integracji różnych kanałów komunikacji. Uczestnicy „od środka” poznają też blogosferę. Następne szkolenia będą poświęcone budowaniu strategii oraz maksymalizacji skuteczności, a także sytuacjom kryzysowym. Na koniec cyklu zaplanowano zajęcia na poziomie zaawansowanym, które obejmą działania niestandardowe, reklamę i aplikacje, a także mierzenie zasięgu i skuteczności działań. Uczestnicy każdego spotkania otrzymają zaświadczenie odbycia szkolenia, a dla osób, które wezmą udział w przynajmniej pięciu spotkaniach, przewidziano certyfikaty.

Zapisy
Zapisów dokonuje się oddzielnie na każdą Akademię poprzez formularz zgłoszeniowy na stronie internetowej projektu. Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniach mogą przejść cały program Akademii Social Media (biorąc udział we wszystkich spotkaniach) lub dołączyć do cyklu w wybranym momencie.
Więcej informacji dostępnych jest także na fanpage Akademii Social Media. Patronat medialny nad Akademią Social Media objął portal Trojmiasto.pl.



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



21 marca 2024, Robert Sadowski

Rozwój grupy kapitałowej IMM

W styczniu br. Instytut Monitorowania Mediów SA objął kontrolny pakiet udziałów w PSMM Sp. z o.o. i tym samym w Newton Media Polska Sp. z o.o. oraz wykupił 100% udziałów Newspoint Sp. z o.o. W wyniku podjętych działań Grupa IMM, której współwłaściciele reprezentują wyłącznie polski kapitał, istotnie się poszerzyła.

29 lutego 2024, Robert Sadowski

TVN24, Gazeta Wyborcza i Onet na podium rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce

Na czele najnowszego rankingu Najbardziej opiniotwórcze media znajduje się stacja TVN24. Z danych Instytutu Monitorowania Mediów wynika, że w styczniu 2024 roku redakcja była cytowana przez inne media blisko 5,5 tys. razy. Drugą pozycję zajmuje Gazeta Wyborcza z liczbą ponad 4,1 tys. powołań, a podium zamyka Onet, do którego inni dziennikarze odnosili się przeszło 3,8...

31 stycznia 2024, Robert Sadowski

Rzeczpospolita najbardziej opiniotwórczym tytułem mediowym 2023 roku

W ubiegłym roku polskie media najczęściej powoływały się na informacje podawane przez Rzeczpospolitą. W 2023 roku dziennik zacytowano łącznie 33,9 tys. razy – podaje Instytut Monitorowania Mediów, który publikuje cykliczny raport „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na drugim miejscu w rankingu znalazł się TVN24, który inne tytuły cytowały 33 tys. razy. Wirtualna Polska zajęła trzecie...

25 stycznia 2024, Robert Sadowski

On The Marketing Tour 2 – relacja z Kielc

23 stycznia poprowadziliśmy w Kielcach szkolenie z cyklu On The Marketing Tour 2 – marketingowych podróży po Polsce. Szóstka ekspertów z Newspoint, Instytutu Monitorowania Mediów i More Bananas pokazała trendy marketingowe, biznesowe doświadczenia, case study, wskazówki i praktyczne inspiracje z monitoringu mediów, analizy danych z mediów, badania wizerunku marki, SEO i content marketingu.

9 stycznia 2024, Robert Sadowski

IMM kupuje Newspoint

4 stycznia br. firmy Newspoint i Instytut Monitorowania Mediów podpisały umowę, w wyniku której 100% udziałów Newspoint zostało kupione przez IMM. Dzięki wymianie doświadczeń między firmami będziemy mogli lepiej rozwijać ofertę, a tym samym skuteczniej spełniać oczekiwania naszych klientów. W obecnych czasach znaczenie ma też rozwój technologii, w tym sztucznej inteligencji. Jesteśmy przekonani, że łącząc...