NewsPoint Social Media wdrażany w Norwegii

19 października 2010, Paulina Pocheć

NetSprint rozpoczął sprzedaż swojego autorskiego systemu monitorującego media społecznościowe (Facebook, Twitter, fora i blogi) – NewsPoint Social Media – na kolejnym rynku zagranicznym. Lokalnym partnerem jest norweska firma monitorująca media, Opoint AS. Dzięki współpracy z NetSprint, Opoint jako jeden z pierwszych graczy na norweskim rynku zaoferuje klientom kompleksowe narzędzie służące badaniu postrzegania wizerunku firmy.

Na mocy podpisanej umowy NetSprint umożliwi Opoint dystrybucję produktu NewsPoint Social Media pod własną nazwą Opoint Soziale Medier do klientów pośrednich i użytkowników końcowych w Norwegii. Dotychczas firma Opoint korzystała z darmowych rozwiązań przeszukujących blogi.

Norwegia to drugi rynek zagraniczny, na którym będzie sprzedawane rozwiązanie NewsPoint Social Media. Pierwszym był rynek litewski, na którym NewsPoint Social Media jest dostępny od czerwca b.r.

Najistotniejszym argumentem za wyborem NewsPoint Social Media były możliwość przeszukiwania wszystkich najważniejszych mediów społecznościowych, elastyczność rozwiązania, oraz dalsze perspektywy rozwoju aplikacji w oparciu o wymagania rynku norweskiego” – mówi Terje Andersen, CFO Opoint AS. „Kolejnym argumentem za tym wyborem były również doskonałe doświadczenia płynące z wieloletniej współpracy z NetSprint.” – dodał.

Aplikacja NewsPoint Social Media została przystosowana do specyfiki języka norweskiego i monitoruje obecnie treści ze stron na Facebooku, norweskie wpisy z Twittera, blogów (w tym blogów z najpopularniejszego w Norwegii serwisu blogg.no) oraz najpopularniejszych norweskich serwisów skupiających liczne fora (między innymi diskusjon.no). W rozwiązaniu zastosowano specjalny algorytm do rozpoznawania postów w języku norweskim. Oprócz dostarczenia aplikacji, NetSprint.pl będzie zajmował się również jej utrzymaniem i serwisem oraz pracami rozwojowymi. Firma planuje poszerzać listę monitorowanych serwisów oraz rozwijać algorytmy służące usprawnieniom procesu pobierania danych oraz ich analizy.

Naszym strategicznym celem jest aby klienci mieli możliwość monitorowania w jednym miejscu całego kontentu tworzonego przez użytkowników i jednocześnie wszystkie informacje dostawali jak najszybciej. Nasz algorytm jest uniwersalny i dlatego umożliwia nam detekcję oraz pobieranie treści z social media na dowolnych innych rynkach. Cieszymy się, że NewsPoint Social Media spotyka się z żywym odzewem poza Polską” – dodaje Artur Banach, CEO NetSprint.pl

Norweska firma Opoint AS dostarcza usługi monitoringu mediów pod marką Opoint Monitor w kilkunastu krajach europejskich. Firmy współpracują od początku 2007 roku. Pierwszym etapem współpracy było udane wprowadzenie w Polsce pod marką NewsPoint flagowego produktu norweskiej firmy – Opoint Monitora.



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



21 marca 2024, Robert Sadowski

Rozwój grupy kapitałowej IMM

W styczniu br. Instytut Monitorowania Mediów SA objął kontrolny pakiet udziałów w PSMM Sp. z o.o. i tym samym w Newton Media Polska Sp. z o.o. oraz wykupił 100% udziałów Newspoint Sp. z o.o. W wyniku podjętych działań Grupa IMM, której współwłaściciele reprezentują wyłącznie polski kapitał, istotnie się poszerzyła.

29 lutego 2024, Robert Sadowski

TVN24, Gazeta Wyborcza i Onet na podium rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce

Na czele najnowszego rankingu Najbardziej opiniotwórcze media znajduje się stacja TVN24. Z danych Instytutu Monitorowania Mediów wynika, że w styczniu 2024 roku redakcja była cytowana przez inne media blisko 5,5 tys. razy. Drugą pozycję zajmuje Gazeta Wyborcza z liczbą ponad 4,1 tys. powołań, a podium zamyka Onet, do którego inni dziennikarze odnosili się przeszło 3,8...

31 stycznia 2024, Robert Sadowski

Rzeczpospolita najbardziej opiniotwórczym tytułem mediowym 2023 roku

W ubiegłym roku polskie media najczęściej powoływały się na informacje podawane przez Rzeczpospolitą. W 2023 roku dziennik zacytowano łącznie 33,9 tys. razy – podaje Instytut Monitorowania Mediów, który publikuje cykliczny raport „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na drugim miejscu w rankingu znalazł się TVN24, który inne tytuły cytowały 33 tys. razy. Wirtualna Polska zajęła trzecie...

25 stycznia 2024, Robert Sadowski

On The Marketing Tour 2 – relacja z Kielc

23 stycznia poprowadziliśmy w Kielcach szkolenie z cyklu On The Marketing Tour 2 – marketingowych podróży po Polsce. Szóstka ekspertów z Newspoint, Instytutu Monitorowania Mediów i More Bananas pokazała trendy marketingowe, biznesowe doświadczenia, case study, wskazówki i praktyczne inspiracje z monitoringu mediów, analizy danych z mediów, badania wizerunku marki, SEO i content marketingu.

9 stycznia 2024, Robert Sadowski

IMM kupuje Newspoint

4 stycznia br. firmy Newspoint i Instytut Monitorowania Mediów podpisały umowę, w wyniku której 100% udziałów Newspoint zostało kupione przez IMM. Dzięki wymianie doświadczeń między firmami będziemy mogli lepiej rozwijać ofertę, a tym samym skuteczniej spełniać oczekiwania naszych klientów. W obecnych czasach znaczenie ma też rozwój technologii, w tym sztucznej inteligencji. Jesteśmy przekonani, że łącząc...