RTV w NewsPoint, internet – w Mediaskopie

2 czerwca 2009, Paulina Pocheć

Monitoring szybszy, lepszy  i w jednym miejscu – to efekt podpisania umowy pomiędzy NetSprint.pl oraz Centrum Monitoringu Mediów MEDIASKOP. Obydwie firmy rozszerzają swój pakiet usług –   klienci platformy NewsPoint mają teraz możliwość monitorowania internetu, prasy i RTV w ramach jednego, przejrzystego panelu użytkownika. Na portalu Mediaskopu, oprócz dotychczasowych źródeł, będzie zaś możliwość prezentacji wyników monitoringu internetu prowadzonego w NewsPoint.

Porozumienie zakłada możliwość wymiany i integracji danych dostarczanych przez obydwie firmy. Monitoring RTV jest dostępny w panelu użytkownika NewsPoint, a treści z kilku tysięcy stron internetowych – na portalu Mediaskopu.

„Nasza umowa to wyjście na przeciw oczekiwaniom klientów, którzy z jednej strony cenią najwyższą jakość usług firm od lat specjalizujących się w danym monitoringu, a z drugiej – chcą wyniki monitoringu z różnych źródeł mieć zintegrowane na jednej platformie. Dzięki temu korzystanie z monitoringu wszystkich źródeł jest szybsze i bardziej wygodne dla klientów ” – mówi Dawid Bartosik, wiceprezes Centrum Monitoringu Mediów Mediaskop.

Klienci obydwu firm mają możliwość bezpłatnego, dwutygodniowego przetestowania usług.

„Po wprowadzeniu monitoringu radia i telewizji oraz po niedawnym uruchomieniu usługi monitorowania treści UGC oferujemy naszym klientom kompleksową usługę, która wspiera działania komunikacyjne i umożliwia dokładny pomiar ich efektywności we wszystkich rodzajach mediów” – powiedział  Mariusz Jabłoński, Dyrektor ds. Sprzedaży NewsPoint.



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



21 marca 2024, Robert Sadowski

Rozwój grupy kapitałowej IMM

W styczniu br. Instytut Monitorowania Mediów SA objął kontrolny pakiet udziałów w PSMM Sp. z o.o. i tym samym w Newton Media Polska Sp. z o.o. oraz wykupił 100% udziałów Newspoint Sp. z o.o. W wyniku podjętych działań Grupa IMM, której współwłaściciele reprezentują wyłącznie polski kapitał, istotnie się poszerzyła.

29 lutego 2024, Robert Sadowski

TVN24, Gazeta Wyborcza i Onet na podium rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce

Na czele najnowszego rankingu Najbardziej opiniotwórcze media znajduje się stacja TVN24. Z danych Instytutu Monitorowania Mediów wynika, że w styczniu 2024 roku redakcja była cytowana przez inne media blisko 5,5 tys. razy. Drugą pozycję zajmuje Gazeta Wyborcza z liczbą ponad 4,1 tys. powołań, a podium zamyka Onet, do którego inni dziennikarze odnosili się przeszło 3,8...

31 stycznia 2024, Robert Sadowski

Rzeczpospolita najbardziej opiniotwórczym tytułem mediowym 2023 roku

W ubiegłym roku polskie media najczęściej powoływały się na informacje podawane przez Rzeczpospolitą. W 2023 roku dziennik zacytowano łącznie 33,9 tys. razy – podaje Instytut Monitorowania Mediów, który publikuje cykliczny raport „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na drugim miejscu w rankingu znalazł się TVN24, który inne tytuły cytowały 33 tys. razy. Wirtualna Polska zajęła trzecie...

25 stycznia 2024, Robert Sadowski

On The Marketing Tour 2 – relacja z Kielc

23 stycznia poprowadziliśmy w Kielcach szkolenie z cyklu On The Marketing Tour 2 – marketingowych podróży po Polsce. Szóstka ekspertów z Newspoint, Instytutu Monitorowania Mediów i More Bananas pokazała trendy marketingowe, biznesowe doświadczenia, case study, wskazówki i praktyczne inspiracje z monitoringu mediów, analizy danych z mediów, badania wizerunku marki, SEO i content marketingu.

9 stycznia 2024, Robert Sadowski

IMM kupuje Newspoint

4 stycznia br. firmy Newspoint i Instytut Monitorowania Mediów podpisały umowę, w wyniku której 100% udziałów Newspoint zostało kupione przez IMM. Dzięki wymianie doświadczeń między firmami będziemy mogli lepiej rozwijać ofertę, a tym samym skuteczniej spełniać oczekiwania naszych klientów. W obecnych czasach znaczenie ma też rozwój technologii, w tym sztucznej inteligencji. Jesteśmy przekonani, że łącząc...