Konferencja o marketingu szeptanym

24 marca 2009, Paulina Pocheć

Czy marketing szeptany „made in Poland” oznacza to samo co WOMM (Word Of Mouth Marketing) w światowym wydaniu? Dlaczego idee marketingu szeptanego są często sprowadzane do pisania na forach pod fałszywymi nickami? Dlaczego tak niewiele podmiotów nie przyznaje się do stosowania szeptania w swoich kampaniach? Jak marketing szeptany postrzega branża PR i branża reklamowa? Czy opracowywany właśnie kodeks etyczny jest w stanie poprawić sytuacje? Jaka jest różnica między szeptaniem a szemraniem i dlaczego jest tyle fałszywych komentarzy na forach i blogach skoro nikt do stosowania nieetycznych metod się nie przyznaje? Czym tak naprawdę zajmuje się pracownik ePR oraz co to jest „baza szeptaczy”?  To tylko część problemów i pytań jakie zostaną postawione na „Takiej konferencji rze muwie WOMM” w Warszawie 27 marca 2009.

Czy marketing szeptany „made in Poland” oznacza to samo co WOMM (Word Of Mouth Marketing) w światowym wydaniu? Dlaczego idee marketingu szeptanego są często sprowadzane do pisania na forach pod fałszywymi nickami? Dlaczego tak niewiele podmiotów nie przyznaje się do stosowania szeptania w swoich kampaniach? Jak marketing szeptany postrzega branża PR i branża reklamowa? Czy opracowywany właśnie kodeks etyczny jest w stanie poprawić sytuacje? Jaka jest różnica między szeptaniem a szemraniem i dlaczego jest tyle fałszywych komentarzy na forach i blogach skoro nikt do stosowania nieetycznych metod się nie przyznaje? Czym tak naprawdę zajmuje się pracownik ePR oraz co to jest „baza szeptaczy”?  To tylko część problemów i pytań jakie zostaną postawione na „Takiej konferencji rze muwie WOMM” w Warszawie 27 marca 2009.

Do grona prelegentów i uczestników dyskusji panelowych zostali zaproszeni obserwatorzy mediów, specjaliści branży reklamowej oraz praktycy z agencji zajmujących się zagadnieniami marketingu szeptanego. Zagrożenia, konsekwencje i problemy związane z nieetycznymi zachowaniami będziemy poruszać podczas dwóch paneli dyskusyjnych (osobny dla branży PR i branży interaktywnej)

Prelegenci: Maciej Budzich (blog.mediafun.pl), Natalia Hatalska (Hatalska.com), Piotr „VaGla” Waglowski (prawo.vagla.pl), Mariusz Woźnicki (Harder & Harder), Michał Wolniak (Heureka).

Panele dyskusyjne:
1. Jak branża PR postrzega marketing szeptany (Norbert Kilen, Sebastian Łuczak, Marek Wróbel, Maciej Makuszewski)
2. Marketing szeptany – etyka, kodeksy i przyszłość branży (przedstawiciele agencji reklamowych i branży interaktywnej)

Podczas konferencji zostaną również pokazane pierwsze efekty opracowywanego przez IAA oraz branżę reklamową Kodeksu Etyki Marketingu Szeptanego.

Taka konferencja rze muwie WOMM
27 marca 2009, godz. 17:15
Sala Konferencyjna (I piętro) Ośrodek Sportu i Rekreacji „Polna”
ul. Polna 7a, 00-625 Warszawa

wstęp wolny po uprzedniej rejestracji i potwierdzeniu przez organizatora:
https://oiola.com/e/348-taka-konferencja-rze-muwie-womm/

Organizator:
Maciej Budzich (www.blog.mediafun.pl)
502-265-535
maciek@mediafun.plmaciek@mediafun.pl

Sponsor główny: Harder & Harder
Patroni medialni: Visual Communication, Marketing & More, Marketing przy Kawie, Interaktywnie.com, Mediarun, Marketing w Praktyce, Media2.pl, NewsPoint

Aktualne informacje o konferencji oraz zapisy:
https://www.blog.mediafun.pl/index.php/2009/03/20/zapraszam-na-konferencje-o-marketingu-szeptanym-%E2%80%9Etaka-konferencja-rze-muwie-womm%E2%80%9D/



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



21 marca 2024, Robert Sadowski

Rozwój grupy kapitałowej IMM

W styczniu br. Instytut Monitorowania Mediów SA objął kontrolny pakiet udziałów w PSMM Sp. z o.o. i tym samym w Newton Media Polska Sp. z o.o. oraz wykupił 100% udziałów Newspoint Sp. z o.o. W wyniku podjętych działań Grupa IMM, której współwłaściciele reprezentują wyłącznie polski kapitał, istotnie się poszerzyła.

29 lutego 2024, Robert Sadowski

TVN24, Gazeta Wyborcza i Onet na podium rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce

Na czele najnowszego rankingu Najbardziej opiniotwórcze media znajduje się stacja TVN24. Z danych Instytutu Monitorowania Mediów wynika, że w styczniu 2024 roku redakcja była cytowana przez inne media blisko 5,5 tys. razy. Drugą pozycję zajmuje Gazeta Wyborcza z liczbą ponad 4,1 tys. powołań, a podium zamyka Onet, do którego inni dziennikarze odnosili się przeszło 3,8...

31 stycznia 2024, Robert Sadowski

Rzeczpospolita najbardziej opiniotwórczym tytułem mediowym 2023 roku

W ubiegłym roku polskie media najczęściej powoływały się na informacje podawane przez Rzeczpospolitą. W 2023 roku dziennik zacytowano łącznie 33,9 tys. razy – podaje Instytut Monitorowania Mediów, który publikuje cykliczny raport „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na drugim miejscu w rankingu znalazł się TVN24, który inne tytuły cytowały 33 tys. razy. Wirtualna Polska zajęła trzecie...

25 stycznia 2024, Robert Sadowski

On The Marketing Tour 2 – relacja z Kielc

23 stycznia poprowadziliśmy w Kielcach szkolenie z cyklu On The Marketing Tour 2 – marketingowych podróży po Polsce. Szóstka ekspertów z Newspoint, Instytutu Monitorowania Mediów i More Bananas pokazała trendy marketingowe, biznesowe doświadczenia, case study, wskazówki i praktyczne inspiracje z monitoringu mediów, analizy danych z mediów, badania wizerunku marki, SEO i content marketingu.

9 stycznia 2024, Robert Sadowski

IMM kupuje Newspoint

4 stycznia br. firmy Newspoint i Instytut Monitorowania Mediów podpisały umowę, w wyniku której 100% udziałów Newspoint zostało kupione przez IMM. Dzięki wymianie doświadczeń między firmami będziemy mogli lepiej rozwijać ofertę, a tym samym skuteczniej spełniać oczekiwania naszych klientów. W obecnych czasach znaczenie ma też rozwój technologii, w tym sztucznej inteligencji. Jesteśmy przekonani, że łącząc...