NEWTON PL i NetSprint.pl razem monitorują media

NEWTON PL i NetSprint.pl rozpoczynają  współpracę w zakresie monitoringu mediów. Firmy wzajemnie włączają do swoich ofert produkty i usługi świadczone przez partnera. Celem współpracy jest stworzenie najbardziej kompleksowej oferty monitoringu prasy i Internetu na polskim rynku. 

Firmy będą wspólnie oferować monitoring Internetu, obejmujący 1000 serwisów internetowych i blogów oraz monitoring prasy obejmujący ponad 400 tytułów. W ramach umowy zawartej przez NEWTON PL i NetSprint.pl,  już wkrótce klienci obu firm będą korzystać z jednego panelu monitorowania, co pozwoli im znacznie zaoszczędzić czas poświęcany na zarządzanie swoim wizerunkiem w mediach.

„Internet staje się dla naszych klientów coraz ważniejszym źródłem informacji. Doceniają oni już nie tylko jego szybkość, ale również zawartość merytoryczną, zwłaszcza specjalistycznych serwisów” – mówi Ireneusz Bera, dyrektor NEWTON PL. „Uzupełnienie oferowenego przez nas monitoringu prasy o sprawny i precyzyjny monitoring Internetu jest naszą odpowiedzią na coraz wyższe wymagania, które stawia przed nami rynek. Jestem przekonany, że integracja usługi z NetSprintem dostarczy naszym klientom wiele powodów do satysfakcji” – dodaje Ireneusz Bera.

„Cieszy nas nawiązanie współpracy z  firmą NEWTON. Dzięki temu, nasze firmy mogą oferować swoim klientom kompleksowe narzędzie monitorujące najważniejsze z ich punktu widzenia media w Polsce i jednocześnie zachowują bardzo ważną dla jakości usług specjalizację. Dostęp do wszystkich informacji na temat sygnałów płynących z rynku pozwoli nie tylko lepiej planować działania marketingowe i public relations, ale również  precyzyjnie mierzyć ich efekty” – komentuje Artur Banach, Prezes Zarządu NetSprint.pl.

Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *